hjgjhghjytg

Hallo, Ich Haise Bert und ich like fjert! HAHAHAHAHAHAHA, vilket liv jag har  XD (skoja bara )
Idag har jag varit med Ronja, hon kom kl 13.03 (intressant) Vi gick in på rummet och det första Ronja gör är att sätta sig vid datorn och ta fram massor av roliga klipp med One Direction xD Det är det enda vi pratar om nu för tiden, vi har inget annat att prata om! Sen så spelar vi alfapet, och JAG VANN för tyyyyp första gången ( överlycklig! xD ) Sen... gick vi på bio :D Alvin & gänget 3 (H) och nu sitter jag hemma själv, chattar med Ronja och kollar på klipp med One Direction, konstigt va?! xD
Imorgon är det Nyår :) jag har inte kommit på nåt nyårslöfte än..., ni kan komma på ett åt mig :D
Jag ska bara vara hemma och umgås med familjen, eller det blir ju bara jag mamma och pappa som blir hemma... inga raketer heller... jag får sitta inne och kolla på klipp istället ♥ Det går lika bra för mig.






Jag i somras ♥




Kommentarer
Postat av: ronnie

visst kan man inte sluta le när man ser dem <3 fin blogg btw ;)

2011-12-31 @ 17:03:56
URL: http://ronjasboktips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0