26 dagar frammåt

tänkte göra en sånhär så att jag vet nånting att skriva om :)

Dag 1: bloggar jag läser
Dag 2: 5 sanningar om mig
Dag 3: min favorit artist/låt
Dag 4: Bästa film
Dag 5: Något jag längtar efter:
Dag 6: Vad jag helst har på mig en vanlig dag
Dag 7: Min absolut bästa vän
Dag 8: Bästa årstiden
Dag 9: Vad gör jag helst en fredag kväll
Dag 10: En person jag vill byta liv med för en dag
Dag 11: Vad jag åt idag
Dag 12: Mina rädslor
Dag 13: Vad skulle jag göra om jag fick 1 miljon
Dag 14: Min dag
Dag 15: Mina föräldrar
Dag 16: Mina syskon
Dag 17: Mina intressen
Dag 18: Något jag vill ha
Dag 19: Dit jag vill resa
Dag 20: Dagens Maträtt
Dag 21: Skolans roligaste ämne
Dag 22: Vad är Kärlek
Dag 23: Jag saknar
Dag 24: En låt som gör mig glad
Dag 25: Dagens klädsel
Dag 26: Vad gör mig ledsen

försöktre komma upp i 30 men ni får nöja er med 26 :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0