25 Februari

Hejsan Bloggen! :-) Dem här 2 dagarna då jag har jobbat på kortvasan och tjejvasan har jag varit väldigt trött, sovit minst 2 timmar varje gång jag kommut hem, det är inte alls ofta jag sover middag...
Men nu har jag ÄNTLIGEN fått lov ( fick lov i torsdags men jobbade ju i fredags så det räknas inte ) På lovet ska jag bara vara med kompisar, specciellt mina efterlängtade kompis Ronja ( har icke en blogg ) vi har inte varit sen i början av året... <3

Jag är väldigt hungrig just nu, men som tur är är det mat nääär som helst (patatisgratäng, kött, beaneisesås, sallad) MUMS! Jag längtar till att klockan ska bli 20.00 så vi får se sista deltävlingen i Melodifestivalen.. Den som har varit bäst hittitils i deltävlingarna tycker jag är Loreen! Vem tycker ni??
Heeeeejdå!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ulrik wtf?? haha och Loreen kommer tvåa. bara för att jag har sett båda dem live (a)

2012-02-25 @ 18:02:34
URL: http://lalalalalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0