Del 1 Frågestund

HejHej, jag börjar direkt med att svara på era frågor från Frågestunden :)

1: Turtle
Om du bara fick säga ett enda ord resten av dagen, vilket ord skulle du säga?
svar: Ojj... det var ett väldigt svårt ord, skulle hellre vara tyst hela dagen :p

2: Turtle
Om du blev ivägskjuten i en katapult, vart skulle du vilja landa?
svar: ojj... på den med.. jag skulle vilja landa på ett varm solställe! eller NEJ! jag skulle vilja landa nånstans där One Direction är! ;)

3: Turtle
Vilken är din favoritlåt av alla som någonsing gjorts?
svar: Vilka svåra frågor du ställer! Jag vet inte, det går inte bara att välja nån låt av alla i Världen som gjort... såå pass!

4: Turtle
om du skulle färga ditt hår i en ovanlig färg ( inte brun blond röd svart )  vilken färg skulle du ta?
svar: ojj... jag skulle kanske ta att färga håret mörk lila!, det skulle nog vara snyggt :)

5a: Turtle
Om du hade en ande i en lampa, vad skulle dina 3 önskningar vara?
svar: Kommer bara på töntiga saker med det är det jag kommer på 1. vara smal & fin 2. Ha en ursööööt pojjkvän som är kär i mig ^^ 3. va smart & ha bra betyg i skolan

6: Turtle
Om du hade fått döpa dig själv, vad skulle du heta?
svar: Ojj det är många namn som jag gillar och skulle vilja heta, men det som jag gillar mest är nog Tove!

7: Turtle
Om du skulle skriva en bok/göra en film om ditt liv, vad skulle den heta?
svar: Hmmm.... min bok skulle kanske heta Sannas fakta om livet?

8: Turtle
Vilken kändis skulle du vilkja vara din syster/bror
svar: Vilka svåra frågor du gör alltså!! Jag vet väl inte det... så jag tar bara nån :D Harry Styles!!!! Eller Louis Tomlinson!!! <3333333

9: Lalala
Vad skulle vara den perfekta egenskapen hos en kille?
svar: ojj jag vet inte en utan två och det är jättesnäll och söööt :)

10: Turtle
Vilken superhjältekraft skulle du vilja ha?
svar: jag skulle vilja läsa tankar, fast det skulle kanske göra mig ldesen ibland? men tankeläsning och typ förflyttning, så jag kan förflytta mig till skolan utan att gå upp så tidigt :D

11: Turtle
Vilken bokstav i alfabetet tycker du är finast?
svar: du kommer på roliga frågor du din lilla sak :P

12: Turtle
Vad är det godaste man kan äta?, skulle du kunnna äta det resten av livet?
svar: Jag vet inte var det godaste man kan äta är, kanske glass elelr jordgubbar? och om jag skulle äta det resten av livet skulle jag tröttna, så nej?..

13: Turtle
Om någon kom fram till dig och sjöng en låt, Vem önskar du att det var och vilken låt skulle han/hon sjunga?
svar: Jag tror att dem som känner mig skulle fatta mig som jag vill skulle komma fram till mig och sjunga en låt, och det skulle nog vara Just the way you are! ♥

14: Sara
1. Hur länge har du bloggat?
2. Hur kom du på att du ville blogga?
svar: Jag började blogga den 25 December år 2011 :) Jag vet inte varför jag villa börja blogga precis, det var mest att jag hade sett allas fiiiina designer och hur intressant det är att läs vissa bloggar, så då ville jag prova på också :)

15a: Angelijna
Hur gammal är du?
svar: Jag är 14år gammal :)

16: Turtle
Vilken färg av mobilerna skulle du välja ovanför?
svar: Jag skulle nog välja lila eller svart :D

17: Turtle
Vem skulle du vilja byta liv med för en dag?
svar: Ojjjjj! Jag vet inte?

18: Turtle
Skulle du välja att inte sova på 2 dygn eller inte äta på 2 dygn?
svar: jag skulle välja att inte sova på 2 dygn! undra om jag skulle klara det?...

19: Turtle
Vilken av frågorna du har fått gillar du mest?
svar: Jag gillar den 13 frågan mest tror jag faktiskt

20: Turtle
Vad skulle du göra om en pyssling klättrade upp och satte sig på din axel?
svar: HAHAHA jag skulle bli väldigt förvånad, blunda hårt några sekunder och kolla igen om det var sant, kanske tillochmed skratta xD

21: Turtle
Om du var en sagofigur, vilken skulle du va?
svar:  hmmm.. svårt... kanske, Mimmi Pigg xD

22: Malin
Gillar du grädde? Isåfall vilket mejeri föredrar du? 
svar: Njaa jag blir lite illamående av grädde såå..

23: Malin
Uttalar du kex eller schex?
svar: Jag uttalar Kex!

24: Cornelia
Vilket är ditt favoritämne?
Vad skulle du vilja lära dig/bli bättre på?
svar: Jag skulle vilja lära mig att ha bra minne! så jag kommer ihåg frågor till prov, då får man säkert bra betyg xD. Mitt favoritämne måste jag nog säga att det är antingen Svenska, Bild, eller Syslöjd..

25: Turtle
Hur skulle du vilja spendera en lördag, om du kunde göra vad du ville, vart du ville med vem som helst?
svar: ojj, jaaa :D i New York med *ni vem vem* eller en av mina bääääästa kompisar, eller på en consert med One direction.

Nu var frågorna slut.. har hållt på med dem ända sen i Tisdags kväll troor jag, men det var ganska roligt, så det kommer nog fler frågestunder senare! :-) 
Nu beordrar jag er att skriva vad ni vill att jag ska blogga om!!!


Turtle

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0