I'm Back

Heej! Jag är såå ledsen att jag inte bloggat på 1 vecka troor jag :/  Men jag har inte setat vid datorn på några dagar faktiskt och sen så har vi haft 2 prov den här veckan så har haft fullt upp!  Det är ju till en god sak också så :-).  
Kan inte fatta att det är fredag imorgon äntligen :D 
Men i söndags så var jag, Ronja & Hilma, vi gick till älven för att knäppa kort ( ni  får se några bilder sen ) det var ju såå fint väder ute och bara -5 grader (L) sen gick vi hem till mig och såg på Paranormal Activity 2, jag har aldrig sett dem filmerna så Hilma tyckte det var dags nu, och den var ju jättebra :D trodde den skulle vara läskigare faktiskt...
I tisdags så var det ju Alla ♥ dag! spenderade dagen bara hemma med ett choklad paket, såå gott.
Men nu ska ni få bilder. Tack & Godnatt! (ska inte sova än)





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0