Skolan

Hello Bloggs! Är just nu i skolan och har håltimme, typ alla tycker nog det är roligt med att ha rast, men jag tycker för detmesta att det inte finnsnågot att göra då... speciellt när vi har håltimme på fredagar!. Vi börjar om 25min fast jag och Hilma har elverådom 30min, bara dem inte ska se på film på Engelskan. Jag är så glad att det är Fredag idag såman får sova läääänge imorgonoch va uppe länge ikväll :D
Fast vi har skridskor på idrotten idag och det gillar inte jag såå mycket,men det är bättre än skidor allafall! :-)
Varförkan jag aldrig logga inpå facebook i skolans dator?? :s I R R I T E R A N D E !
Hej Hopp glada bananer Från Hilma →  http://hilmaakbar.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0