söndag 5 Februari

Hej Hej bloggen! :-) Nu har ni bara den här kvällen på er och kanske slutar kl 19.00 imorgon på Frågestunden!
Helgen har varit lugn, kanske lite för lugn? Jobbat med ett ämne från skoan ( Teknik ) harr missat dem 2 senaste lektionerna tror jag... Setat vid datorn och letat fram låttexter, det är typ det enda jag har gjort!
Imorgon är det dags för skola igen, och efter det bär det av mot Simhallen för en liten simtur med Sofie.
Ska snart se på Så ska det låta i SVT1 och sen blir det sängen!
Just ja! Igår var det ju också Melodifestivalen! självklart satt vi där bänkade framför tv.en och hoppades att det skulle vara bra deltagare med i första avsnittet, och det tyckte jag också det var! Jag hejade på Loreen, hennes låt var ju jättebra! bättre än hennes förra låt tyckte jag :)
Hej Hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0