1/11 - 12

Heeeeejj! Enligt mig så har året börjat toppenbra!, jag vaknar 12.45 (kvart i ett ) och det vräker ner snö! :D Yeeey Nu börjar vinter ♥
Snart kanske imorgon kommer ni få bild vad jag fick i julklapp, segt jag vet men mamma är seg på att tvätta kläder... Snart ska jag börja pussla på mitt svåååååra pussel jag fick i julklapp. Vi hade nästan byggt klart hela ramen igår men så var det fel!!! så nu vet jag inte vad man ska göra, så jag håller på med innanför ramen och jobbar "utåt" men det komemr ta tid...
Ni kommer få lite bilder från igår så uppdaterar jag säkert senare ikväll :)

det vi åt igår, det var klyftpotatis & helstekt fläskfilé med svampröra och mozarellaost, mums var det

klyftpotatis och helstekt fläskfilé med svampröra och mozarellaost. Mums!

Men sen vart jag ensam vid matbordet för att dem skulle se "Vampire Diaries"


lila randig långärmad med jeanstights


Gillar spegelbilder ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0