Dag 13 & 14

HejHej :-) *Man skulle kunna göra smilisgubbar i ett inlägg* 
Bloggade inte nå idag vilket innebär att jag måste göra både Dag 13 och 14 idag!
Idag har jag pusslat klart mitt 1000bitars pussel :D Det tog bara 18dagar! ;o :D Men nu måste jag bara köpa ett nytt... Det fanns ju jättefina pussel på leksaksaffären i Mora xD
Dag 13 Vad skulle jag göra om jag fick 1 miljonkr: Ojj vad mycket pengar!... Jag skulle shoppa shoppa shoppa!! spara spara spara!! :D till både resa när jag blir äldre OCH konsertbiljetter för 1D :D (a)
Dag 14 Min Dag: Min dag har varit väääldigt intressant... NOOOOT. Men jag gick upp kl 06.30 klädde på mig, åt frukost, borsta tänderna, fixa håret, fick till skolan 07.30 framme 07.45, gå till skåpet, ha lektioner, softa lektioner typ inte arbetade nånting.. sluta skolan 15.10 kom hem 15.45, pussla klart pussel, sett på TV och duscha! Där ser ni min jätteintressanta dag! Nooot!!! Heeeejdå <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0