Dag 15

Hejsan på er alla! :) Dagen har varit tröttsam! höll på att totalt somna på dem 2 sista lektionerna i skolan :s  håller på att göra det nu också, men ska gå och duscha så att jag blir varm i kroppen, tror jag frusit ända sen skolan, skolan är iskall! fryser ju ihjäl ibland...Sen ska jag äta och sen vet jag inte.. Men nu ska jag allfall göra Dag 15 Mina föräldrar: Vet inte om man ska skriva om eller vadå? borde vara så. Men min mamma heter Ann-Sofie och min pappa heter Peter dem är mellan 40 - 50 år, är nog dum om jag berättar exakt hur gamla dem egentligen är :) dem är bäst, pappa brukar springa maraton tror det där här året är det 7 året han springer :D han jobbar på Pressmaster. min mamma då? finns inte så mycketatt säga men hon jobbar också åt Pressmaster fast hemma i källaren.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0