Dag 16

Heluu på er!:-) Vet ni vad jag gjorde precis?.. Jag kollade på One Directions nya musik video till One Thing! :D Åååh va bra den var, och dem! :D :D Va galen jag är,  HiHi (a)
Idag var det tyvärr fredagen den 13?!?!! kusligt, jag hade inte så mycket otur, det enda var väl ty att jag höll på att tamla i trappen i skolan! ;o det hade kunnat gå väääldigt dåååligt... Efter skolan följde jag Mathilda hem  för vi slutade halv 2 idag :) Eeeh vi typ spelade monopol från 4 till 8 xD sen så skulle jag hem :P
Men nu ska jag göra Dag 16 Mina syskon: Mina syskon heter Lina och Andreas, Lina är 19år och Andreas är 21år båda har gått ut skolan men har inga jobb för tillfället :) They are the best <3
Linas blogg → http://linnapersson.blogg.se/index.html
Troor jag ska gå och soova, är otroligt trött!! Kan inte beskriva hur trött mer än att skriva att jag knappt kan hålla ögonen öppna och blinkar otroligt mycket -.- *jääääääsp*
I helgen ska jag inte göra något speciellt, inget inplanerat allfall :) jobbe lite matte ligger liiite efter :/, kanske läsa lite också, fick en påminnelse idag fastän jag låade om den i onsdags? :s Nu ska jag försöka leta efter en bild på mina syskon, Gooodnat :) <3

gammal bild från New York, hittade ingen annan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0