Dag 18

Hejsan på er och God Morgon på er som nyss vaknat! :-)Idag ska jag inte göra NÅGONTING! mer än att läsa, måste ju läsa slut boken snart ju... och göra en Bokrecension. Imorgon är det ju skola igen... helgerna går allför fort! seriöst 2 dagar helg är som 1 dag ju... Jätte fort :(  Såg på http://hilmaakbar.blogg.se/ att hon har lagt ut några bilder från i somras och då fick jag sån lust att titta igenom dem roliga minnena och lägga ut på bloggen ♥
Men nu ska jag göra Dag 18 Något jag vill ha: Jag vill ha en smal & fin kropp som jag gillar... sommar med jordgubbar ^-^ Ben & Jerry cocky dough muuums! ♥
Nu bilder från i somras <3

Cornelia & Mathilda på Östäng :) <3

Cornelia och Hilma

Hilma skräckslagen?

Hilma, jag vill också veta nå roligt!

Jag & Hilma. Jag vill också synas!!

jag och hilma

Vad gör du?!!

Cornelia :) <3

Måste göra mig fiiin!

Sofie och hennes kompis naturgodis

Jag innan sminkning

*Host* Jag efter sminkning

Hej Hilma, är du trött? :)

Neej! jag är pigg!

Okejj... jag är väl liite trött då :/

jag är visst cool!!

Jag är fridfull så mucka inte!!

Ursäkta? Va sa duu?!!

Eeh bry er inte om mig, jag är okey

Snygg sen då

pussssss

Hilma drömmer sig bort, bort nånstans lååångt bort, där hon inte kan bli hittad

Cornelia <3 Sanna

Hilma titta hiitåt

Hiiitåt Hilma!

Sofie <3 Sanna

LÅT MIG SOOOVA!!!

Det var allt från i somras typ xD måste göras om den här sommaren!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0