Dag 20

Hej På Er Mina läsare! :-) Det är tisdag idag... Har vart på konfa vi gjorde frågesport, rita gissa spring! & och nå kuddrace? :P
Ska göra Dag 20 nu Dagens Maträtt: Menas det med vad jag ätit idag?? :P Jag åt till frukost en smaal limpmacka med gurka på och mjölk, lunch pizzafisk potatis mjölk, middag chiliconcane och ris med grillad majs! mums med grillad majs :D Men egentligen skulle det ha varit Dagens klädsel idag, men jag visste itne det så jag bytte plats på dem dagarna så jag gör klädseln imorgon istället :) om det går bra :P
Nu ska jag bara säga LYCKA TILL till Ronja som ska operera sig imorgon! Kommer Sakna dig Väääldigt mycket ska du veta!! Bäst för dig att du överlever!! :( <333 → http://ronjasboktips.blogg.se/

Hade ignen annan bild! :) Love U <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0