Dag 21

God kväll på er mina läsare! ;) Jag har flyttat Dagens Klädsel till Dag 25 eller nå... så jag hinner knäppa lite kort, och inte bara ha 1 kort med en klädsel och lägga in på datorn...
Så nu gör jag Dag 21 Skolans roligaste ämne: Åååh Jag vet inte riktigt, måste vällja mellan Bild, Syslöjd & Svenska. Jag tror faktiskt jag väljer Svenska! Fast det är bara för att jag älskar våran Svenska lärare! (L) Den bästa läraren på hela skolan enligt mig :D Jag ska nog gå och äta nåt nu, är ganska hungrig, sen ska jag se på Biggest loser Sverige! Imorgon är det äntligen FREDAG! :D dååå får man äntligen sova hur läääänge man vill på lördag, det gillar jag ♥
Men nu har jag allfall skrivit ett inlägg sååå Hejdå! :)

längtar till sommaren när man man får sola och gå i shortoch linne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0