Dag 23

Heeeej på mina underbara läsare och hej p dig min blogg! ♥
Tänkte bara sägaatt när jag kollar på andras bloggar som har sånna kommentarer så blir jag väääldigt sugen själv på att få kommentarer, och eftersom jag har upp typ 25 besökare varje dag så tycker jag att ni ska kommentera det ni tyccker! :-) så blir det lite lättare för mig på bloggen också. 
Dagen började med att jag gick upp ca kl 10.00, blev väckt av mamma så sen vart det köört med att somna om... Sen vart det att sitta vid datorn lite, sen så kokade jag ägg, bästa som finns, vart en asagod frukost kan jag säga!, och nu är jag mätt! :D. Tänkte gå en sväng på bandet idag också.. sen ska jag väl inte göra nå speciellt mycket mer än att fara till Mathilda! ;D L. Ä. N. G. T. A. R.
men lär väl göra Dag 23 Något jag saknar: Jag saknar inte något jag saknar mer än en sak? New York, Cornelia, Sommar, familjesemestern,  sommarlov...
Eeeh har hållit på med detta inlägg i över 1 timme tror jag, bara för att jag beroende av spel är man har tråkigt och är hemma själv. Så nu säger jag HejDå På Er Glada & Söta, Ha en Fortsatt Trevlig Dag! :-)

Saknar att ha kort hår!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

varför klipper du dig inte då? hahhh

2012-01-21 @ 22:13:55
URL: http://lalalalalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0