Dag 24

Goder Kväller på er! :-)
Igår när jag kom till Mathilda och Ikväll vid 7 började typ världens bästa helg, kan jag säga!! Har inte haft så ont i magen som då från allt skratt! Jag ko dit som sagt kl 7, då var Hilma redan där, Vi började spela Biljard! väldigt roligt, blev kär i det (a), väntade på Sofie, packade upp grejerna till rummet, Sofie kom typ halv 8, 8, for och hyrde filmerna Jag Saknar Dig och Red Riding Hood,  väldigt bra filmer det där! rekommenderar, såå jag tvingar er att se båååda! :D, filmerna slutade typ 1 :P, Mathildas pappa kom upp typ vid 2 och sa: Hörrni tjejer? är ni fortfarande vakna! sov nu :): Meeeen vi somnade inte direkt, vi typ låg och kunde inte sluta skratta, somnade typ halv 3, blev väckta typ halv 11, Mathilda hade redan hunnit gå upp och duscha -.- vi gick upp och åt frukost ( rostat bröd, juice :D ), Biljard, gick på Ica och handlade gott gott till Ronja :D, mötte henne på spark för hon skulle posta brev :P, pratade med i en timme, for hem, biljard, mat, monopol :D for hem vid 7 :(. Det var min roliga helg!
Men nu ska jag göra Dag 24 en låt som gör mig glad: Det finns mååånga låtar som gör mig glaaad :D. T.ex Turn All the lights on eller vad den heter :P, åååh kommer inte på nå låtar :s, gillar din vibe :P osv...
Heeejdå och godnatt, hoppas ni drömmar söta drömmar :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0