Dag 4 & 5

HejHej, såg att Cornelia hade gästbloggat, va trevligt :)
Igår hann jag inte göra dag 4 så det får jag göra både dag 4,5 :)
Dag 4. Bästa film: Asså jag har ingen favoritfilm så svårt att välja... men kan väl säga några som jag tycker är bra, Titanic, Raise Your Voice, Nu är det jul igen filmerna, Alvin & Gänget :P the last song, , komemr inte på några filmer....
Så fortsätter med Dag 5, Något jag längtar efter: Jag längar till imorgon då jag & min vän Ronja ska till Mora och handla och sen ska jag sova hos henne, Yeey! :D Vi ska se på Harry Potter del 2 den sista :(, sen till jag fyller år, och julafton, nyår m.m :)

Igår sa jag ju att ni ska få bild på vad jag fick i  julklapp, men.. har inte hunnit knäppa kort på vad jag fått, så kanske onsdag eller torsdag :)

Nu får ni lite julbilder :)
granen 2011 :)

En skylt vi har i hallen

ängel vi har i tv-rummet

tyyp klockor? som hänger vid ingången till köket, jag kallar det för mistel xD

en jättefin ängel jag fått i julklappsbyte :D

2 små änglar jag också fått i julklappsbyte :)

tomte jag gjort på pysseldagen i skolan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0