Dag 7

HejHej! :) Har kommit hem från Ronja för typ 2 timmar sen ^^ Vi har haft så roligt! nä ag kom dit igår vid halv 7 så spelade jag och ronja + hennes småsyskon alfapet :) jag förlora! :o men dem "små" fick faktiskt hjälp av deras mamma och inte vi stora!... Sen gick vi ner och startade första delen av Harry Potter (sista filmen men första delen) jag har sett den förr hos henne men kom knappt ihåg nånting.. DET FÅR ITNE VA SISTA FILMERNA, DET ÄR JU TYP DEM BÄSTA! :( filmerna var slut typ kvart över tolv, men vi låg i rummet och bara pratade till tio över två xD och vaknade tio i tio. Idag har vi spelat spel Från A till Ö och Vem vill bli miljonär, först spelade vi själva men det är inte roligt att spela Vem vill bli miljonär med bara 2 så vi gick upp till hennes mamma och spelade med henne, det gick inte alls bra för mig... :P sen så pusslade vi från typ 2 till halv 5 xD
Men... ska väl göra det jag tänkte från första början, göra Dag 7 Min allra bästa vän: Jag har inte 1 bästa vän jag har några, Sofie, Hilma, Ronja, Mathilda, Cornelia nån mer??... Sofie och jag har varit bästisar ända sen typ 1,2 :) ♥ Jag och Mathilda gick på samma dagis :) jag och Cornelia gick och på samma dagis fast sen flyttade hon, men nu har vi hittat varadnra igen :D, Jag och Hilma vart bästisar när vi började samma klass i 7:an och jag och Ronja bästisar sen 4,5 ♥ Vill aldrig förlora er tjejer, det är ni som finns där för mig när jag behöver nån att prata med! Ni är dem bästa!
Imorgon kommer ni får bilder på mina julklappar och vad jag köpte i Mora igår med Ronja :) Hejdå <3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0