Dagrapport

Hejsan på er! :-) kan va första gången på länge jag gör 2 inlägg på 1 dag :P Idag har jag läst, skottat snö, sett på tv och det var en liten tur på gåbandet också! ;) Imorgon är det skola... börjar då lektionerna Teknik, No, Språkval ( Tyska ), lunch, Slöjd, Engelska & äntligen sista lektionen Svenska!
Idag gick jag med på sidan http://bloggtrafik.nu/ Det rekommenderar jag väldigt mycket om du vill få språngökning i besökare! funkar verkligen! jag har till och med fått besökar rekord i xst, ( är ganska lite, så vill inte säga ). Kl 19.00 ska jag gå och se på Amasing Race i Tv 6, se på det du också tycker jag ! :-)
På tisdag börjar ju Konfirmationen igen också... Hoppas vi får fika första gången som sista gången! :D men det tror jag inte :/
Jaja ska gå ifrån datorn får se om det blir för dagen. Heeejdå, och Godnatt på er! :) <3

HaHa! Hilma bjuder ;9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0