Tjabba

Heeeej Min Allra Käraste Blogg! :D Skolan har börjat.. Idag är det Top Model Sverige kl 20.00 som jag ska checka in!, tittar ni på det? isf vilken/vilka hejar ni på?? Jag hejar nog på Rebecka!

Idag så var det ju Konfa, och då pratade vi om vigsel och dop, och sen fick vi till och med gifta oss med varandra, hehe Massbröllop xp och vi pratade om orgeln, vi fick gå in i orgeln också, där man stämmer den?? krångligt att förklara där... Jag ska färga håret någon gång den här veckan tror jag :D fast typ samma färg som jag har nu, rödbrunsvart typ ^-^
Men nu ska jag gå ifrån datorn och göra nåt att äta till Top Model, Ha En Fortsatt Trevlig Kväll Önskar Sanna! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0