Tråååkig

Hejsan!.. Inte roligt det hät! Tror detta är sista lovdagen på sportlovet... Skrev Tror för att lärarna har sagt att dem har A-dag på måndag och att vi då skulle vara lediga, men jag kollade på http://www.alvdalen.se/sv/Barn_o_utbildning/Lasarstider-skolskjutsar-mm/ och där står det såhär: Måndagen den 5 mars blir en vanlig skoldag enligt schema för eleverna, i tidigare information var det en lovdag.
Såå är det då vi börjar eller?? Någon som vet?...
Dagen har jag tillbringat en stund ute i det ganska fina vädret men det blåste så det vart lite kallt att bara sitta och läsa i en stol, men klarade mig ute i nästan 2 timmar! :-) Läste ut boken jag lånade för några månader sen :P är inte så aktiv med läsningen ibland, men eftersom att jag fick en påminnelse i början av veckan så fick jag ju lov. Och då skulle jag ju självklart göra en bokrecension, för jag kommer troligen inte hinna läsa en bok till innan Maj om jag bara läser på lektionstid i 40min. Men... så hittar jag inte papperet med punkterna där det står vad man ska ha med i en Bokrecension! så typiskt mig kan jag säga!
Just nu håller jag på att rensa min kameramapp, tror jag har 14 mappar, så det behövs ju.
<3

Kommentarer
Postat av: Malin

ja det är skola på måndag

2012-03-03 @ 11:11:25
URL: http://lalalalalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0