Vasaloppet 12

Heeeejj bloggare! Idag har det varit Vasaloppet 2012!! Och grattis Jörgen Brink som vann 3e året i rad! :D
Själv så har man varit med Hilma, jag har pluggat men det har knappt hon, hon satt istället och ritade av One Direction!... Och det var faktiskt hennes idé att vi skulle plugga Svenska!

Imorgon börjar skolan igen *Suck Puck* -.- Men det är väl bara att vänta några veckor till påsklovet :D Och om typ 3 veckor ska Jag, Hilma, Ronja och kanske Mathilda till Örebro och träffa CORNELIA!! :D <<333333333333333 L Ä N G T A R.!

Jag tror inte jag har något mer att säga mer än att jag ska försöka vara en social bloggare nu när skolan börjar! :-) Hejdå!
Ni får en bild ifrån älven med Ronja <33


Kommentarer
Postat av: Diana

Hej, är du intresserad av att köpa billiga piercingsmycken(för endast 15-35 kr)?

Checka in detta inlägg: http://www.nattstad.se/DiiiNooo?id=2690234

2012-03-06 @ 16:49:00
URL: http://www.nattstad.se/DiiiNooo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0