Bloggtorka

Hej på er som fortfarande följer min blogg även om jag inte uppdaterat på nån månad... <3 Är inte på så bra humör just nu, för jag har fått reda på imorse att One Direction har kommit hit till Sverige för att spela in sin skiva, OCH HÄR SITTER JAG!!......
Jag har inte bloggat för jag har absolut ingen aning om vad det finns att blogga om! men nu har jag faktiskt någt att blogga om och det är att jag i söndags 6/5 konfirmerade mig! Det var väldigt nervöst, faktiskt nervösare än skolavslutning, det var fullt i alla kyrkbänkar, proppat kan man säga! Så dem som kom tidigt, ni var väldigt smarta! vilket inte min familj var som kom 10min innan och kunde knappt se mig! komemr bilder snart. Efter konfan bjöd vi in slökten för att fira mig :D jag fick pengar, 2 armband, ett halsband, ( har inte bild på vad jag fick så det får ni senare ) ljus + att jag fyller år på onsdag 16/5 :D :D
Men nu hinner jag itne skriva nå mer för jag ska gå till dagiset nu och fortsätta min jobbdag som slutar klucka 15.00! Ha de bra kexchoklad <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0