INGEN ANING

Hejsan! Vet inte vad jag ska skriva men ska försöka att hitta på nåt ändå :) Idag har jag haft sista dagen på praktiken :/ Det var jätteroligt där och nu vet jag inte när jag kan gå dit och hälsa på nästa gång eftersom vi slutar 3 varje dag... Barnen var underbara och det var väldigt roligt att få träffa dem barnen som var där första gången jag praoa där i 5an.

Imorgon ska Ronja komma till mig för sen ska vi på Musikskolans vårkonsert uppe i sporthallen och titta på hur bra alla spelar! 
Nu ligger jag icg kyssnar på ALLA one direction låtar! (a) blir helt fnittrig och pirrig i magen.. :P nog om det för ni är nog inte ett dugg intresserade.

ÄH JAG HAR IGÅNG EN FRÅGESTUND NU IGEN SOM SLUTAR FREDAG DEN 18/5!!!!

hjedå <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0